Wolontariat

FINAŁ AKCJI „TUŻ OBOK”

9 listopada zakończyła się w naszej szkole akcja charytatywna „Tuż obok”. Tym razem miała ona na celu pomoc podopiecznym Środowiskowego Domu Samopomocy w Wysokiej Głogowskiej. Jak co roku uczniowie naszej szkoły nie zawiedli.

Do pokoju pani pedagog trafiła rekordowa liczba paczek. Po policzeniu wszystkich rzeczy okazało się, że zgromadziliśmy: 66 paczek plasteliny, 140 bibuł kolorowych, 84 bloki i papiery kolorowe, 61 tubek kleju, 11 bloków rysunkowych, 59 opakowań kredek i 21 innych przyborów szkolnych, a także 48 past do zębów, 63 szczoteczki do zębów, 83 mydła oraz 92 paczki ciastek, 53 czekolady, 50 paczek cukierków i 31 wafelków.

Samorządom klasowym DZIĘKUJEMY za podjęcie wyzwania, a klasom: 1 at, bt, ct, dt, ft, lt, mt, 2 at, bt, ct, dt, et, ft, lt, mbt, 3 bt, dt, et, fbt, ft, lt, mt, 4 bt, dt, et, ft, lt, mbt za otwartość na potrzeby ludzi niepełnosprawnych. Dary dostarczymy przed 6 grudnia. Koordynatorami akcji byli: Gabrysia Gaweł, Gabrysia Żyła z kl. II ft, Martyna Burek z kl. II mbt, Mateusz Piwko z kl. II lt, Jakub Pelczar z kl. II ct, Paulina Siudak z kl. III ft i Wojtek Pieniążek z kl. III lt. To w dużej mierze ich sukces - DZIĘKI! Liczeniem, segregowaniem i pakowaniem zajmowali się: Magda Szmyt z kl. 1ft, Mateusz Bujak z kl. I ct, Rafał Smolak z kl. II ct i oczywiście panie: Kinga Lizak i Iwona Adamiec-Zielińska.

Rafał Smolak kl. 2ct

WYJAZD INTEGRACYJNY SZKOLNEGO WOLONTARIATU

W dniu 28.10.2015 r. uczniowie należący do szkolnego wolontariatu uczestniczyli w wyjeździe integracyjnym do Ciężkowic. Tam mogliśmy zwiedzić Skamieniałe Miasto, a przy tym lepiej się poznać. Na wstępie podzieliliśmy się na grupy tak, aby nie było w nich osób z jednej klasy. Dostaliśmy mapy każdego ze zwiedzanych miejsc. Po przejściu całej trasy był czas na odpoczynek przy ognisku. Kiełbaski, ciepła herbatka bardzo nam smakowały. Wspólny śpiew przy akompaniamencie gitary dostarczył nam dużo radości. Na zakończenie losowaliśmy małe upominki - karteczki ze złotymi myślami. Cały dzień towarzyszyły nam uśmiechy na twarzach. Wróciliśmy zmęczeni, ale niesamowicie szczęśliwi. DZIĘKUJEMY pani Kindze i pani Iwonie za wyjazd, za atrakcje, za obecność i opiekę.

AUTOR: GABRIELA GAWEŁ KL. II FT

Więcej: WYJAZD INTEGRACYJNY SZKOLNEGO WOLONTARIATU

KWESTA NA CMENTARZACH W DNIU 1 LISTOPADA

Wolontariusze z naszej szkoły wzięli udział w największej na Podkarpaciu kweście charytatywnej zorganizowanej przez Rzeszowskie Towarzystwo Pomocy im. Św. Brata Alberta.

1 listopada spotkaliśmy się na sześciu cmentarzach Podkarpacia, aby uczestniczyć w pięknym i bardzo potrzebnym przedsięwzięciu. Celem tej dobroczynnej akcji była zbiórka funduszy umożliwiających pomoc ubogim i bezdomnym. Ludzie z wielką ochotą i radością podchodzili do nas, aby wrzucić ofiary do puszek.

Jestem bardzo zadowolony, że wziąłem udział w tej akcji - mogłem pomóc i naprawdę dobrze spędzić ten dzień. Swój czas w tym świątecznym dniu na pomoc innym poświęcili następujący wolontariusze z naszej szkoły:

• Magdalena Szmyt, Maria Makarska z kl. I ft; Martyna Burek, Michał Marciniec z kl. II mbt; Paulina Sanecka, Aneta Warzybok z kl. II t; Sylwia Wywrót kl. III mt; Małgorzata Nawój z kl. III ft na cmentarzu Wilkowyja;
  • Karolina Pikor, Klaudia Skwirska, Weronika Rakoczy z kl. I ft na cmentarzu w Jasionce;
  • Gabriela Gaweł z kl. II ft, Arkadiusz Michalik z kl. II mbt na cmentarzu w Budach Głogowskich;
  • Mateusz Bujak z kl. I ct na cmentarzu w Chmielniku;
  • Rafał Smolak z kl. II ct na cmentarzu w Sokołowie Małopolskim;
  • Ewelina Krupa z kl. III ft na cmentarzu w Lubeni.

Do wzięcia udziału w akcji zachęciły nas i nad całością czuwały: pani Kinga Lizak i pani Iwona Adamiec – Zielińska.

WSZYSTKIM WOLONTARIUSZOM SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!!!

Autor: Michał Marciniec kl. II mbt

AKCJA "TUŻ OBOK"

Od 16 do 30 października 2015 r. w naszej szkole zostanie przeprowadzona akcja „TUŻ OBOK” na rzecz podopiecznych Środowiskowego Domu Pomocy w Wysokiej Głogowskiej. Zachęcamy każdą klasę do zrobienia paczki, w której znajdą się artykuły papiernicze, środki higieniczne i słodycze. Spis potrzebnych artykułów otrzymali przedstawiciele samorządów klasowych. Dary zostaną przekazane dorosłym niepełnosprawnym z okazji tradycyjnego Mikołaja. Jeśli któraś z klas będzie potrzebowała pomocy może zgłosić się do koordynatorów akcji: Martyny Burek z kl. II mbt, Gabrysi Żyły i Gabrysi Gaweł z kl. II ft, Mateusza Piwko z kl. II lt, Pauliny Siudak z kl. III ft oraz do Wojtka Pieniążka z kl. III lt. Paczki można składać u pani Kingi Lizak w sali nr 33 oraz u pedagoga pani Iwony Adamiec - Zielińskiej do 30 października br.

Szkolny Wolontariat

JEDEN DZIEŃ W TATRACH WYSOKICH

W dniach 3-4 października grupa uczniów ZSM działająca w szkolnym wolontariacie pod opieką pani katechetki Kingi Lizak i pani pedagog Iwony Adamiec – Zielińskiej uczestniczyła w wyjeździe, którego celem była górska wędrówka i rekolekcje w drodze. Najpierw mieliśmy zdobywać tatrzańskie szczyty po polskiej stronie, jednak dowiedzieliśmy się, że nasze Tatry są oblodzone i próba wyjścia na górę byłaby bardzo niebezpieczna. Dzięki naszej niezastąpionej pani Kindze, szybko podjęliśmy decyzję o zmianie miejsca docelowego. Wyruszyliśmy na Słowację. Podróż, mimo odległości, minęła szybko dzięki wspólnym rozmowom na wszystkie możliwe tematy. Po przyjeździe i zjedzeniu kolacji poszliśmy wcześnie spać, bo pobudka była już o 4:30. Ranek przywitał nas pięknym widokiem mgieł w dolinach. Początek trasy był niewinny, równa dróżka, niewielkie wzniesienie. Jednak z czasem trasa stawała się coraz bardziej wymagająca. Dookoła nas ukazywały się jednocześnie coraz piękniejsze widoki, a pogoda dopisywała, gdy dzielnie wspinaliśmy się w górę. Przed samym szczytem kamienie dawały nam się we znaki, ale wszyscy bez względu na wzrost i wiek dali radę. Na górze zachwyciła nas cudowna panorama górska. Spędziliśmy na Małej Wysokiej ponad pół godziny. Wypiliśmy świeżo zaparzoną kawę i ruszyliśmy w dół. Niedzielę bardzo miło spędziliśmy na Wiktorówkach. To był dla nas naprawdę udany weekend, jeśli tylko będzie okazja na pewno znów wybierzemy się w góry.

Krzysztof Cioch kl. IV mbt

Więcej: JEDEN DZIEŃ W TATRACH WYSOKICH

OGŁOSZENIE

W dniu 16.10.2015 r. (piątek) w auli szkolnej o godzinie 8:50 odbędzie się spotkanie przewodniczących klas I i IV z pedagogiem szkolnym i katechetką w sprawie organizacji akcji charytatywnych na terenie szkoły.

WOLONTARIAT SZKOLNY

OGŁOSZENIE !!!

POSZUKIWANI CHĘTNI WOLONTARIUSZE DO KWESTOWANIA
W DNIU 1 LISTOPADA 2015 R.

Drodzy uczniowie!

W ramach współpracy z Rzeszowskim Towarzystwem Pomocy im. św. Brata Alberta i Caritas Diecezji Rzeszowskiej WOLONTARIAT SZKOLNY poszukuje chętnych do udziału w kweście na rzecz ubogich i bezdomnych, która odbędzie się na cmentarzach w dniu 1 listopada.Potrzebni są chętni do udziału w tej akcji w następujących miejscowościach: Rzeszów Pobitno, Bratkowice, Budy Głogowskie, Budziwój, Chmielnik, Czudec, Domatków, Górno, Jasionka, Kamień, Lubenia, Lutcza, Łukawiec, Malawa, Mogielnica, Nienadówka, Nockowa, Nowa Wieś, Przewrotne, Rudna Wielka, Rzeszów Słocina, Sokołów Małopolski., Strzyżów, Świlcza, Trzeboś, Trzebuska, Tyczyn, Trzciana, Wysoka Głogowska, Wysoka Strzyżowska, Zaborów.

Szczegółowe informacje i zapisy chętnych u pani Kingi Lizak i pedagoga szkolnego pani Iwony Adamiec-Zielińskiej do 23.10.2015r. Serdecznie zapraszamy do współpracy!

NA SZLAKU JANA PAWŁA II

W dniu 09.10.2015 r. o godzinie 11:30 razem z panią Kingą Lizak wyruszyliśmy na pielgrzymi szlak śladami   Świętego Jana Pawła II  w ramach rzeszowskich obchodów XV Dnia Papieskiego. Na trasie naszej wędrówki znalazło się wiele miejsc, między innymi: Krzyż Ofiar Komunizmu, Kościół św. Krzyża, Ratusz i Bazylika OO. Bernardynów.

W każdym miejscu zbieraliśmy pieczątki z wizerunkami świętych lub błogosławionych związanych z naszym miastem. Prawie przy każdej stacji mieliśmy możliwość odciśnięcia swojego palca na liście do papieża Franciszka. Sprawiało nam to ogromną radość- cieszyliśmy się jak dzieci. W tegorocznych obchodach Dnia Papieskiego wzięło udział 13 uczniów naszej szkoły.

Autor: Gabriela Gaweł kl. II ft

AKCJA CHARYTATYWNA

Zbieramy stare telefony komórkowe i tablety na leczenie oraz późniejszą rehabilitację Ernesta Kuźniara ur. w marcu 2015 r.

Chłopiec cierpi na duży i nietypowy stopień zrostów i deformacji paluszków rąk i stóp. Szansą na wyzdrowienie Ernesta jest operacja w klinice w Niemczech.

Telefony można składać do końca grudnia 2015 r. do pedagogów: pani Edyty Dragulskiej i pani Iwony Adamiec – Zielińskiej p.19 oraz do pani Kingi Lizak w sali nr 33.

Z GÓRY DZIĘKUJEMY ZA DAR SERCA

WOLONTARIAT ZAPRASZA

Myślisz o wolontariacie? Lubisz pomagać innym? Masz głowę pełną pomysłów i chcesz się nimi podzielić? Dołącz do naszego szkolnego wolontariatu, który podąża za słowami: „Tam gdzie jest człowiek potrzebujący musi znaleźć się człowiek, który otoczy potrzebującego wsparciem”.

Chętni mogą zgłaszać się do p. Kingi Lizak sala 33 i p. Iwony Adamiec- Zielińskiej- gabinet pedagoga. ZAPRASZAMY

AKCJA "ZBIERAMY NAKRĘTKI”

W tym roku szkolnym kontynuujemy akcję „Zbieramy nakrętki”. W czerwcu oddaliśmy 10 kolorowych120 litrowych worków nakrętek dla chorej Olinki. W akcję włączyli się także nasi absolwenci.

Obecnie, nadal zbieramy nakrętki na rehabilitację małej Olinki, która mieszka niedaleko naszej Szkoły oraz dla dzieciaków z rzeszowskiego hospicjum. Nakrętki mogą być po napojach, mleku, jogurtach i środkach chemicznych. Akcja będzie trwała cały rok szkolny.

Tradycyjnie nakrętki można w każdej chwili dostarczyć do p. Kingi Lizak sala nr 33, p. Magdaleny Dworak i p. Elżbiety Pitery sala nr 11 oraz do p. Iwony Adamiec- Zielińskiej do gabinetu pedagoga.

FINAŁ AKCJI "ZBIERAMY NAKRĘTKI"

"UŚMIECH DZIECKA NA DZIEŃ DZIECKA"

DZIĘKUJEMY naszej całej szkolnej społeczności za włączenie się w akcję: NAKRĘĆ SIĘ NA POMAGANIE.

Dzięki uczniom i nauczycielom zebrałyśmy piętnaście kolorowych, 120 litrowych worków nakrętek. W akcję włączyli się także nasi absolwenci. Regularnie nakrętki odbierał tato Oli, raz po raz zdziwiony ich ilością. Akcji nie kończymy! Pamiętajcie o niej także na wakacjach, wtedy szybko napełnimy następne worki. W nowym roku szkolnym akcja będzie prowadzona na rzecz podopiecznych hospicjum dla dzieci. Jeszcze raz DZIĘKUJEMY- p. M. Dworak, p. E.Pitera, p. I. Adamiec- Zielińska i p. Kinga Lizak.

WOLONTARIAT POMAGA I SIĘ BAWI

W Mechaniku młodzież poproszona o pomoc nigdy nie odmawia. Co prawda niesiemy ją bezinteresownie, jednak tym razem osoby, które w szczególny sposób brały czynny udział w różnych akcjach charytatywnych zostały nagrodzone dniem wolnym od zajęć szkolnych, przepełnionym licznymi atrakcjami. Już o 7.45 spotkaliśmy się pod kinem „Helios” i udaliśmy się na film poświęcony Naszemu Wielkiemu Rodakowi - Janowi Pawłowi II pt. „Apartament”. Dzieło powstało z dotąd niepublikowanych nagrań zmarłego papieża oraz z wypowiedzi ludzi z nim związanych m.in. kard. S. Dziwisza.   Dokument wywarł na wszystkich ogromne wrażenie, niektórzy twierdzili, że od dawna nie oglądali tak dobrej produkcji. Następnie nasza „ekipa” przeniosła się nad Wisłok i tam dopiero zaczęła się prawdziwa zabawa! Po tym jak rozpaliliśmy ognisko i zjedliśmy przepyszne kiełbaski pomyśleliśmy, że pora się troszkę rozruszać, dlatego rozpoczęliśmy różne gry i zabawy z piłką. Pomimo, że Dzień Dziecka był jakiś czas temu, w tamtej chwili poczuliśmy się niczym duże dzieci. Szczególne podziękowania należy złożyć pani Kindze Lizak i pani Iwonie Adamiec-Zielińskiej przede wszystkim za zorganizowanie takiego wyjścia, opiekę nad nami w tym czasie oraz umilenie młodzieży dnia w tak oryginalny i ciekawy sposób.

Karolina Wojtan kl. II mt

Więcej: WOLONTARIAT POMAGA I SIĘ BAWI

AKCJA "TUŻ OBOK - PACZKA DLA HOSPICJUM"

Tak jak w tamtym roku z okazji Dnia Dziecka Mechanik dzielnie zaangażował się w zebranie wielkiej paczki dla poważnie chorych dzieci z hospicjum . W poniedziałek 25 maja z paniami Kingą Lizak i Iwoną Adamiec- Zielińską wybraliśmy się do siedziby Podkarpackiego Hospicjum dla Dzieci.

Od 15 kwietnia do 15 maja w naszej szkole trwała akcja „Tuż obok- Paczka dla Hospicjum”. Ochoczo wielu dorzuciło swój grosz i tak większość klas włączyła się w wielkie pomaganie! Nie zawiedli też nasi nauczyciele, dziękujemy Wam za każdy prezent dla dzieciaków! Nasza wspólna mega paczka zawierała między innymi: pampersy- 24 opakowania, chusteczki nawilżające - 55 sztuk, szampony/ płyny - 47 sztuk, kremy, balsamy - 9 sztuk; sudocremy – 9 sztuk; bobofruty- 54 sztuki, deserki - 106 sztuk, maści - 42 sztuki oraz ręczniki, zupki, kaszki i całe mnóstwo ciuszków dla niemowląt. Orientacyjny koszt wszystkich darów wyniósł 2600 zł.

Po raz kolejny Hospicjum zrobiło na nas ogromne wrażenie. Panie były bardzo zdziwione wielkością paczki i ilością produktów. Kilka razy prosiły o przekazanie Wam wielkiego „DZIĘKUJĘ!” Mamy nadzieję, że nadal będziemy wspólnie działać, bo uwierzcie, że WARTO! Wiemy już komu pomagamy i jak ta pomoc jest bardzo potrzebna.

JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY NAUCZYCIELOM ORAZ KLASOM: 1 lt, 1 at, 1 bt, 1 ft, 1 et, 2 mt, 2 lt, 2 bt, 2 dt, 2 et, 2 ft, 2 fbt, 3 mbt, 3 lt, 3 bt, 3 ft oraz naszym absolwentom z klas 4 dt, 4 ft i 4 gt. Wśród swoich znajomych akcję przeprowadzili: Marcin Chmiel z kl. 2 mt i Patryk Kidacki z kl. 3 bt. Dzięki nim w paczce znalazły się w podwojonej ilości tormentiole, maści z witaminą A i pajacyki dziecięce.

Dziękujemy także rodzicom, którzy włączyli się w przygotowanie paczek. Przekonaliśmy się jak ważna i oczekiwana jest nasza pomoc, dlatego chcemy tę Akcję kontynuować! Koordynatorzy wolontariatu: Paulina, Mateusz S. i Mateusz P. oraz opiekunowie: pani Kinga i pani Iwona- DZIĘKI!

Więcej: AKCJA "TUŻ OBOK - PACZKA DLA HOSPICJUM"

NA DZIEŃ DZIECKA AKCJA "TUŻ OBOK - DZIECIOM Z HOSPICJUM"

Tak jak rok temu, z okazji Dnia Dziecka, chcemy pomóc dzieciom z rzeszowskiego hospicjum.

Prosimy, aby w Waszej paczce znalazły się takie rzeczy jak:

• Pampersy rozmiar 4 lub 5 (Dada z „Biedronki” lub Happy, Huggies, Bambino),
  • chusteczki nawilżające,
  • szampon lub płyn do kąpieli Bambino,
  • maść z witaminą A,
  • Tormentiol, Sudocrem,
  • balsam do ciała dla dzieci,
  • deserki w słoiczkach i soki Bobo- fruit.

Oczywiście, jeśli chcecie, możecie dorzucić coś więcej np. śpiochy, kaftaniki, body dziecięce, ręczniki itp.

PACZKI PROSIMY SKŁADAĆ DO 15 MAJA 2015 R. U PANI KINGI LIZAK (SALA 33) LUB U PANI IWONY ADAMIEC- ZIELIŃSKIEJ (GABINET PEDAGOGA).

SZKOLNY WOLONTARIAT

WIELKANOCNA POMOC DZIECIAKOM

W sobotę 28 marca wzięłyśmy udział w kolejnej zbiórce żywności dla potrzebujących dzieciaków. Tym razem w "Hetmanie". Nie spodziewałam się takiej przychylności i hojności. Osoby starsze, młodzież i całe rodziny byli bardzo życzliwi. W naszych koszach pojawiały się też całe reklamówki żywności. Pomimo pochmurnego dnia, deszczu, nam uśmiech z twarzy nie schodził- to wielka radość pomagać i widzieć, jak nikt nie przechodzi obojętnie. Ja już ze szkoły odchodzę, ale mam nadzieję, że takie akcje będą trwały nadal. W zbiórce uczestniczyły: Natalia Data i Sabina Stec kl. 3ft oraz Sylwia Kot i Monika Gronko z kl.4ft.

Autor: Sylwia Kot kl.4ft.

Więcej: WIELKANOCNA POMOC DZIECIAKOM

AKCJA "TAK, POMAGAM"

13 i 14 marca 2015 r. wzięłyśmy udział w akcji "Tak, pomagam" czyli zbiórce żywności dla dzieci z ubogich rodzin. W "Biedronce" hojność darczyńców była zaskakująca. Klienci, szczególnie młodzi, wykazali się ogromną empatią. Oprócz produktów spożywczych ludzie przynosili czekolady, słodycze i produkty dla dzieci. Pomimo złych warunków pogodowych nie narzekałyśmy.Cieszyłyśmy się, że możemy TAK, POMAGAĆ. W akcji uczestniczyły: Magdalena Pelc, Marianna Uryć, Sylwia Panek z kl. I ft; Weronika Teper i Ewelina Krupa z kl. II ft; Andżelika Czekaj i Maria Michalska z kl. II fbt oraz niezawodne maturzystki Monika Ziaja i Patrycja Salach z kl. IV gt. A opiekowały się nami pani Kinga Lizak i pani Iwona Adamiec- Zielińska.

Autor: Magdalena Pelc kl. I ft

Więcej: AKCJA "TAK, POMAGAM"

FINAŁ AKCJI "TUŻ OBOK-MIKOŁAJOWA POMOC"

5 grudnia zakończyła się akcja charytatywna "Tuż obok- Mikołajowa pomoc". Tym razem jej celem było zebranie przyborów szkolnych dla dzieci z rodzin objętych opieką Towarzystwa im. św. Brata Alberta w Rzeszowie. Uczniowie i nauczyciele jak zwykle nie zawiedli, wykazali się bardzo dużym zaangażowaniem i chęcią niesienia pomocy potrzebującym. Ilość podarowanych przyborów przerosła nasze oczekiwania, zebraliśmy około 2000 przyborów szkolnych. Liczyliśmy i liczyliśmy. I tak uzbierało się: 320 zeszytów, 200 długopisów, 258 ołówków, 27 opakowań kredek, 93 gumki do mazania, 84 bloki rysunkowe, 70 papierów kolorowych, 30 opakowań farb, 25 nożyczek, 48 pędzli, 72 kleje i wiele innych, nawet nie podanych na liście rzeczy. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie będziemy mogli znowu zaangażować się w podobne zadania, które dają nam tyle satysfakcji. DZIĘKUJEMY WAM WSZYSTKIM!!!
A oto klasy, które wykazały się wrażliwością na potrzeby innych: 1mbt, 1lt, 1at, 1bt, 1ct, 1dt, 1et, 1ft, 2mt, 2lt, 2bt, 2dt, 2et, 2ft, 2fbt, 3mbt, 3lt, 3bt, 3ft, 4lmt, 4bt, 4dt, 4ft i 4 gt. Liczeniem, segregowaniem i pakowaniem zajęli się: Paulina Siudak i Dominika Stępień z kl.2ft oraz Hubert Trojnar i Sebastian Szurlej z kl.1at . Nad wszystkim pieczę sprawowały panie: Kinga Lizak i Iwona Adamiec- Zielińska. Szczególne podziękowania kierujemy do Pauliny Kozieł z kl.IV ft i Pawła Krzanowskiego z kl.IV dt , którzy przygotowali samodzielnie paczki pełne przyborów szkolnych.

Sebastian Szurlej i Hubert Trojnar kl. I at

Więcej: FINAŁ AKCJI "TUŻ OBOK-MIKOŁAJOWA POMOC"

MIKOŁAJE Z MECHANIKA W AKCJI !!!

Legenda o świętym Mikołaju? Na pewno nie! Posłuchajcie! W pewien grudniowy dzień ekipa pomocników świętego z naszego Mechanika wyruszyła, aby nieść pomoc i radość chorym i starszym mieszkańcom osiedla przy ul. Dąbrowskiego. Mimo braku śniegu, nieustraszeni Mikołaje ze swoimi aniołkami dotarli do każdego z mieszkań, od komina do komina skradali się, by skromnymi podarkami, dobrym słowem i życzeniami obdarować niecierpliwie nas wyczekujących starszych i chorych. Niejednokrotnie płynęły łzy szczęścia, z twarzy tych ludzi nie znikało wzruszenie, a przytulaniom i opowieściom nie było końca. Najwięcej frajdy miały dzieciaki spotykane na ulicach, albo te z noskami przy szybach, gdy zapukaliśmy do ich drzwi. Po długiej i wyczerpującej pracy drogi wszystkich Mikołajów i aniołków zbiegły się w jadalni obok świetlicy „Mała Przystań”, gdzie wspólnie mogliśmy zjeść pyszne ciasto i napić się ciepłej herbaty, a przede wszystkim podzielić wrażeniami.
Czas przedstawić 37 osobową ekipę „ świętych”:

• Mikołaje: Maciej Majka i Sławomir Reguła kl. I mbt, Sebastian Szurlej i Hubert Trojnar kl. I at, Robert Klimczak, Norbert Prucnal i Arkadiusz Walczak kl. II mt, Maciej Makuch, Cezary Szaro i Mateusz Skubisz kl. II lt i Patryk Kidacki kl. III bt
  • Aniołki: Martyna Burek kl. I mbt, Sabina Rabczak, Marianna Uryć, Monika Książek, Magdalena Pelc, Katarzyna Skwierz, Gabriela Żyła i Sylwia Panek kl. I ft, Karolina Wojtan i Sylwia Wywrót kl. II mt, Andżelika Czekaj, Aneta Bem i Maria Michalska kl. II fbt, Weronika Teper, Ewelina Krupa, Dominika Stępień, Paulina Siudak, Ewa Kowalska, Ewelina Noga kl. II ft, Natalia Data, Sylwia Słysz, Sabina Stec kl.IIIft, Monika Gronko kl. IV f, Monika Ziaja i Patrycja Salach kl. IV gt oraz nasza absolwentka Aleksandra Kiełb.

Całość ogarniała pani Kinga Lizak. Do zobaczenia za rok!!!!

Paulina Siudak i Dominika Stępień kl. II ft

Więcej: MIKOŁAJE Z MECHANIKA W AKCJI !!!

Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!