Mobilność edukacyjna szansą na sukces 2019 - 2021

Saludos cordiales!

06-10-2021

Kończy się nasz pobyt w tym pięknym miejscu. Czas w Walencji na praktykach mija nam szybko na zdobywaniu doświadczenia zawodowego. Po pracy zwiedzamy miasto i jego wspaniałe zabytki, a letnia pogoda pozwala spędzać czas na plaży pływając w morzu i opalając się w gorącym słońcu. Jednak nie zapominamy też o obowiązkach szkolnych i robimy zadania np. z angielskiego i matematyki :) Wszyscy są zachwyceni wyjazdem i chcieliby zostać tu na dłużej, gdyż bardzo spodobał nam się klimat i urok Walencji. Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w programie Erasmus+

Jakub Pyczuła kl. 4bt

Pozdrowienia z Portugalii

01-10-2021

Minął drugi tydzień naszej praktyki zawodowej w Portugalii. Jako technicy mechatronicy rozwijamy swoje umiejętności zawodowe w firmach Aquafer oraz Bascontriz. Zostaliśmy mile przyjęci przez pracodawców. Doświadczenie zdobyte tutaj z pewnością pomoże nam w zdobyciu pracy. Po ciężkim tygodniu pracy właśnie przyszedł czas na odpoczynek w jednym z najstarszych miast Portugalii, w Bradze. Piękna Braga zachwyca widokami i zabytkami. Serdecznie pozdrawiamy.

Adam Sopel  4at, Grzegorz Jamróz 4 bt

Buenos días!

27-09-2021

Drugi tydzień w Walencji spędziliśmy dość aktywnie, gdyż w niedzielę 19 września udaliśmy się do oceanarium L’Oceanogràfic, które bez wątpienia jest jedną z głównych atrakcji tego pięknego miasta. Mogliśmy tam podziwiać wiele gatunków morskich zwierząt, takich jak: meduzy, walenie, płaszczki i inne stworzonka. Częścią zwiedzania były także pokazy delfinów. Wieczorem tego samego dnia, część naszych kolegów udała się na mecz Valencia - Real Madryt, który Real wygrał 2-1. Resztę tygodnia spędziliśmy głównie na doskonaleniu naszych umiejętności w zakładach pracy oraz późniejszym odpoczynku na plaży. Mamy nadzieję, że pozostały nam czas spędzony będzie równie przyjemnie, jak dotychczas.

Maciek Majewski 4bt

Pozdrowienia z Walencji

17-09-2021

Hola!

W niedzielę po długiej podróży z przesiadką w Zurychu i pomyślnym przejściu procedur Covidowych dotarliśmy do Walencji. Zamieszkaliśmy w pięknej zabytkowej kamienicy z widokiem na Marina Valencia. W poniedziałek odbyło się spotkanie organizacyjne w biurze ESMOVIA i warsztaty języka hiszpańskiego oraz komunikacji niewerbalnej. Zwiedziliśmy także  najciekawsze obiekty znajdujące się w centrum miasta. Czas przed pierwszymi dniami pracy dopełniliśmy wypoczynkiem nad morzem.

Mikołaj Blicharz, Marek Ciebiera

Uczniowie ZSM na praktykach w Barcelos w ramach programu Erasmus+

13-09-2021

Bom Dia! Erasmuski w Barcelos już zameldowani po długiej podróży z przesiadką we Frankfurcie – jednym z największych lotnisk w Europie. Pogoda pochmurna ale mamy nadzieję na poprawę. Trzymajcie kciuki!

Grzegorz Jamróz i Adam Sopel

Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!