Wyjazd Koła Religijnego

10-11 października wraz z koleżankami i kolegami z Koła Religijnego wędrowaliśmy szlakami Beskidu Niskiego dookoła Wysowej. Zabrała nas tam Pani Kinga Lizak.

Z Rzeszowa wyjechaliśmy w sobotę z samego rana. Po zostawieniu bagaży w schronisku wyruszyliśmy na szlak: Wysowa-Kozie Żebro (847m n.p.m) - Regetów Wyżny - Przełęcz Regetowska (646 m n.p.m.) – Obycz (788 m n.p.m.) - Tri Kopce (711m n.p.m. Słowacja) - Przełęcz Wysowska (610 m n.p.m.) - Blechnarka. Na Kozie Żebro wędrowaliśmy w pięknej jesiennej scenerii, ale na szczycie zachmurzyło się. Zejście do Regetowa sprawiło nam wiele frajdy, było dość strome, a my ubrani byliśmy w peleryny przeciwdeszczowe. Deszcz nas tylko postraszył i idąc na Przełęcz Regetowską mogliśmy podziwiać piękno Beskidu Niskiego oraz zapoznać się z historią tego miejsca. Po drodze mijaliśmy cerkwie oraz stadninie koni huculskich. Niestety od Przełęczy rozpadało się na całego. Jednak nie przeszkodziło nam to w wędrówce, podziwianiu pięknej jesieni beskidzkiej i dobrej zabawie: była przeprawa przez strumień i błoto na szlaku. Jednak z radością powitaliśmy suche progi schroniska. Wieczór spędziliśmy bardzo miło: był grill, śpiew przy gitarach i rozmowy do końca u Pani Kingi w pokoju.

Niedziela okazała się deszczowa. Po Mszy Świętej w kościele zdrojowym ruszyliśmy w kierunku Rzeszowa. Niestety nie mogliśmy wyjść na szlak - chęci były, ale były też mokre buty i kurtki. Szkoda, że tak szybko musieliśmy wracać. Mimo niesprzyjającej aury, będziemy długo wspominać ten wyjazd. Już przygotowujemy się na następny w wyższe gór.

Autorki: Bernadeta Ożóg i Agnieszka Morchal

Klasa IV HT

Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!