Pozdrowienia z Lizbony

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukujEmail

16-05-2018

logo wiedza edukacja rozwoj

Pierwszy tydzień praktyk minął nam bardzo szybko na zapoznawaniu się z naszymi stanowiskami pracy oraz zwiedzaniu miasta. Pracując w firmie SevenairGroup dużo się uczymy, używając przy tym języka angielskiego i portugalskiego.Na lotnisko wyruszamy wcześnie rano, aby rozpocząć pracę o 9. Wieczorem idziemy do pobliskiej restauracji na pyszny obiad z deserem.

Weekend upłynął nam na wycieczkach - w sobotę zwiedziliśmy m.in. stary zamek Maurów w Sintrze, byliśmy na najdalej wysuniętym punkcie kontynentalnej Europy- Cabo da Roca oraz na nadmorskich klifach podziwialiśmy Boca do Inferno (Usta Piekieł). Była to piękna wycieczka choć męcząca i bardzo wietrzna.

Niedzielę rozpoczęliśmy leniwie śniadaniem o 9:30 następnie koło południa pojechaliśmy do centrum Lizbony do staregokościoła Dominikanów, który po pożarze w 1959 roku został tylko częściowo odbudowany. Następnie zwiedzaliśmy zamek św. Jerzego położony w jednej z najstarszych części Lizbony i górujący nad miastem. A niedzielę zakończyliśmy krótką lekcją j. angielskiego- bo przecież już za rok matura!

Agata Korszla 3mt

Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!